put the bottle to the head

KOm precis hem till vallen igen. Lite sressig dag, men jag överlevde !
Jag steg upp kvart över sex i morse. Duschade, fikade, packade och 20 i 7 åkte jag till norsjö. Jag sovde ett par minuter på soffan på mammas jobb, och det ångrade jag starkt sen. Kunde knappt få mig upp, fy. Det blev inte ens hela 4 timmars sömn inatt, vilket är mycket mindre än vad jag egentligen behöver !

Sen gjorde jag mig klar där och gick till busstationen där jenny stod och väntade på mig. Väl framme i stan så gick vi ett tag innan sofia komme och gick med oss, och sedan även emil. Så vi alla fyra lunchade på tatong, MUMS !

Jag köpte två tröjor och några större klämmor, var inte alls sugen på shopping idag. Men det blir inga bilder från det eftersom att min usb kabel är på villovägar fortfarande..

När vi kom hem till norsjö halv sex så gick vi förbi hos mormor där jag hade mina träningsgrejor och därefter gick vi ner till gymmet. Vi började tillsammans att träna i ca 1 timme, men efter det gick jenny iväg för att sola lite. Så jag var kvar och sammanlagt tränade jag upp mot två timmar. Det känns riktigt skönt må jag säga, men jag kommer vara lemmen nå sjukt imorgon.

http://4.bp.blogspot.com/_Nv-4yDSYv3I/SohzaZX4ljI/AAAAAAAAAN0/b5aNsaABZN8/s400/gymGirl-300.jpghttp://www.muscles.se/wp-content/uploads/2008/01/knaboj-ben.gif

Nu ska jag göra mig i ordning för slaggen. Skola igen. Det känns kasst, men kankse lika bra att göra bort det sista så jag äntligen få lämna norsjö ?

Jag hoppas att jag håller mig vaken till paradise hotel ikväll, men ärligt tror jag inte att jag lyckas.

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback