Take this final piece of advice and get yourself together

just sett 5 avsnitt av paradise. Har rent inte haft tid förns nu, och jag måste säga att det kankse var ett smart drag av tjejerna att rösta ut cimon. Men han var ju stjärnan i huset ! Kan nästan sätta att skulle inte tjejerna valt hade simon och greta varit de vinnande paret !

Jag har även hunnit med att göra ordning inför morgondagens matlagning och även hunnit med lite läxa mellan varven. Trots detta så känner jag mig sjukt lat som suttit hela dagen och inte tränat. Men som tur är så har vi ju fotboll imorgon efter skolan, sen har vi även innebandy på idrotten. Det kommer bli skönt :)

Nåt gammalt kan jag bju på


och hälsa att payback is a bitch little girl. Dax för dig att lära dig nåt !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback