Tequila in our heartbeats

dagen började halb drygt. Matte, sen 70 minuters no. Fast egentligen så gjorde vi inget spec förutom att se på några demos och gjorde lite saker med prisman osv :)



Sen blev det hk för min del, där gjorde vi frukstsallad och prövade olika vaniljsåser och bedömde dem osv. Rätt skönt =)

På eftermiddagen hade vi möte med syven, där fick vi ett brev med namn och koder. Så vi ska tydligen göra gymnasieansökan här hemma, och jag ska göra den ikv. Jag är så nervös.. Men trots allt är det ju bara preliminära än så länge !



Där ser ni iaf en av tröjorna jag köpte när jag var i stan i måndags. Hel härlig ! Jag var ruskigt trött imorse, vilket kankse syns, och denna mobil har ingen höjdare till kamera..

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback