You said nothing felt as good as when you gazed into my eyes

dagen har varit underbar ! Ingen press under lektionerna och det var bara en sån där dag som man alltid vill ha !
Skoldagen var alltså lugn, även träning efter. Sen duschade jag och jenny i närmare 80 minuter. Sendan tog vi oss lite fika och gick en dörr till höger för att se hockey. Norsjö mötte medle, och tyävrr så förlorade norsjö.

Sen när jag kom hem blev jag glatt överraskad !
Pappa kom fram och gav mig en sprillans ny k810i. ( jag är hel nöjd med den och ville därför ha en ny när den gick sönder ) Vem är bäst om inte min pappa ?

http://myhaven.files.wordpress.com/2008/05/sony-ericsson-k810i-camera-phone.jpg

Dock fick vi tre läxor idag som jag hade tänkt göra bort nu ikväll. Eller iaf börja på. Kommer bli en rätt tuff vecka framöver villjag lova !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback