you're taking all of my energy

skönt att vara hemma från en förfärlig dag. Humöret har varit på botten och massor av jobba lektioner. Nu vill jag verkligen ha helg.
elevens val idag gjorde jag en broccoligratäng, och en av de andra grupper gjorde någon rotfruktsgratäng och den sista gjorde veg lasagne. ( om ni itne minns så håller vi på med vegetariska rätter ) Det var iaf super gott, men jag skulle aldrig någonsin klara mig utan det animalsika :)



Sen så hade vi so förhör osv idag, och fick veta att vi har so prov nästa vecka. Känns inte lockande över huvud taget..

Här är det också världens snöstorm. När jag kom hem idag och klev in på gården räckte snön upp till knäna på mig. Helt sjukt :) Snön får hellre komma i ammarnäs ! :)

Just nu ligger jag i soffan och ska bara ta det lugnt innan midden är serverad, det blev ju ingen innebandy träning idag =(



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback