bring up the memories of you and me

Oooh vilket vackert väder :)

Jag vaknade som vanligt tidigt, 20 över 7 idag. Vilken semester sömn jag får :) Sen låg jag bara och myste ett tag. Sen steg jag upp, dammsugade, såg lite tv och klippte sedan gräset. Jag känner mig lite duktig när inte mamma och pappa är hemma. Sen har jag bara legat i solen hela dagen tills halv 3 nån gång när andreas kom hem och vi for till norsjö för att hämta ett paket. och där efter kom fride och helena som missade infarten och fick sno om.

Vi har iaf åkt wakkeboard/vattenskidor/båt ikväll. Riktigt roligt :) Sen blev det lite kort och beachspel. Nu har jag precis duschat och vi alla ligger utbredda i soffan. Ni får bilderna i slutet av helgen, har inte på min egna dator så jag har lånat frides nu :)

Menmen, nu ska jag mysa vidare, hoppas ni haft en bra fredag ♥



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback