couldn't tell you to leave if I had to

ohoo, semstern börja nära mig :) Nu har jag bara tre dagar kvar ! Dagen har gått super, och fort dessutom. Jag slutade som vanligt tre och då bytta jag bara om och mötte tina untanför bolaget. Där började också vår vandring hemmåt ! Hurtiga var vi iaf, och det känns super :) var ju ett tag sen vi umgicks också, så riktigt roligt :) !

Nu är jag också mätt i magen och har rätt tråkigt, så på så där 3 minuter satt jag lite slarvigt ihop en sko. Var tvungen att pröva, det var ju rätt skoj :)

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Där har ni direktlänk till mitt bidrag och ett antal flera. Flera som garanterat lagt ned lite mer tid än jag, men who cares :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback