Feel like it don't make sense

Jag är irriterad ! Nu har jag försökt 100 gånger att beställa från nelly.com men det strular hela tiden och jag bestämde mig precis för att sidan är helt knäpp. Det gick som en dans på rosor att beställa från hm, men när det gäller nelly kom taggarna.

http://affiliatenytt.se/data/program/large/nellycom.gif

Aja, pappa får hjälpa mig imorgon, men med min tur kommer väl allt vara borta då !

Nu ska jag göra mig klar för sängen innan satc börjar sp jag får mig isäng så fort det slutat. Imorgon blir det nog en fartfylld dag :)

sweet myggbett jag har vid högra ögat förresten :)


godnatt på er, imorgonbitti ska jag precis som idag somna om i massagestolen på jobbet innan jag börjar. Helt underbar start på dagen !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback