He came for me just like i knew he would

Godmorgon :)

Jag kan ju inte vara riktigt frisk ? Andreas jobbar fortfarande och steg därför upp 20 över 5 i morse. Jag som inte jobbar ska egentligen sova bort dagarna nu när det regnar men icket. Jag vaknade vid halv 6 och gick ner och tog mig frukost tillsammans med bror. När var jag morgonpigg senast ? :)
Sen efter att han hade farit vid 6 så la jag mig i soffan under två täcken och såg beck, fast det blev inte långt om innan jag somnade förstås. Vaknade vid 9 igen och har sedan dess plockat bort lite grejer och ska nu samla lite vuxenpoäng och sätta ihop alla mina papper om jobb, löner arbetsgivarintyg osv i en pärm. Sen ska jag städa bort lite.

Ringde precis till pappa och berättade om min morgon, han blev tyst och frågade om jag behövde två ipren och sa att det här aldrig hänt förrut ;)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback