i just want to keep you longer

jag vet att jag har väldigt dålig uppdatering just nu, men det är lite svårt att hinna med när man först jobbar, tränar och sen har jag ju faktiskt ett helt hus att sköta om.

Gårdagen gick också super, bror hämtade mig på jobbet, vi var om en sväng på ica och handlade jordgubbar som vi ska smaska på ikväll. Efter det la vi oss på gräsmattan och tog en match i kort. Jag vann ! whoho :) Sen blev det lite stressigt, så jag slängde i mig maten och fick skjuts på träningen. Det var s olidligt varmt, nästan plågsamt. Men lika kul för de :)
När jag sen kom hem klippte jag filip direkt, duschade och tog mig en banan innan jag somnade på soffan.

Jag fick ju också träffa min fina på träningen, var ett tag sen ♥


Idag har det varit mindre stressigt på jobbet och jag har väl fått göra lite mer än vanligt. Jag tycker det är skönt att få göra nåt, annars blir dagarna så långa ! Trots det, så kan jag alltid gå hem me ett leende på läpparna.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska göra middag, sen får jag hämtning innan samlingnen som är klockan 18.00.
Klockan 19.00 har vi match i fromheden :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback