I'm always looking for something new

shit vilken lång dag. Jag trodde som sagt igår att jag skulle somna på två sekunder ? Efter klockan tolv var jag fortfarande vaken, dränkt i värme och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Till slut somnade jag iaf men var trött som ett tok i morse.

Jobbet gick super, har mest sprungit ärenden och hjälpt till lite smått och gott. Helt okej faktiskt :)
Efter jobbet fick jag hämtning av mamma som skulle börja med maten. SÅ jag tog över hennes plats ( frivilligt :o ) nere vid veden. Jag är nästan förvånad över mig själv, men duktig kände jag mig. Sen kom kusin och mormor en sväng, roligt :)
Jag var dock lite för stressad för att sätta mig ner och vara social, istället packade jag ihop mina fotbollsgrejor och fick skjuts ner på träning. Den gick faktiskt ganska bra, trots att det var aningen för varmt fotbollsväder. Efter träningen tog jag mig en vattenslurk och gick upp på beachplan där jag fortsatte min träning. Beach är alltid kul, och man behöver inte ens vara grym ! ;)

Nu är jag iaf hemma efter all stress och skit. Nyduschad och mättad mage. Rökt röding satt inte helt fel vill ja lova ! Men för att jag ska ta mi upp på dag 2 så är det bäst att ag lägger mig.



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback