it feels like home but it knocks me out

Nästan så att det har varit en hurtig kväll. Tog cykeln ner till mormor fram och tillbaka och det blir ju 1,5 mil. Hon bjöd på sockerkaka som hon hafr fyllt med colakräm. Alltså så sjukt gott ja trodde nästan att jag skulle svimma :)
När jag kom hem upptäckte jag att dörren var låst och ingen nyckel fanns heller, så josefine skrev precis i minuter och skrev att jag skulle komma till finnäs istället. Så jag satte mig på cykeln igen och for en sväng till henne. Nu är jag iaf hemma så nu ska ta mig en frukt, gå ner till sjön och se när pojkarna fortsätter att bada efter att ha varit ned i vattnet med skotern. Fast denna gång lämnar de skotern på land :) Sen blir det godnatt.



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback