she's a concrete angel

beautiful








Hos matilda
























matildas berömda hallonpaj

dop outfit

och nu är jag hemma efter ett antal dagar i lägenheten. Igår tog jag sovmorgon och sov till 11 tiden, jag tittade ut och det regnade. Så jag la mig framför tvn och bara efter ett tag sken solen. Så jag tog på mig kläderna och cyklade 7 km ner till mormors stuga där hon var och dolade på. Så då blev det middag där med morbror,kusin + deras bihang och självklart mormor. Kvällen avslutades med glass på balkongen uppe i lägenheten :)

Idga vare jobb, gick super. och nu sitter jag hemma i mitt egna rum ! Egentligen är det rätt skönt :) Mamma är hämtade hem mig så det blev lite kortspel och melon ikväll.

Nu ska jag se tv en sväng :)

/ josefin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback