Quiet down I need to make a sound

sa jag en fartfylld dag ? Skulle inte tro de. Blev lite sent igår, så jag har sovit typ 4 timmar inatt. Har varit så trött att jag knappt vetat hut idag. Annars har det väl gått bra :) Vissa på avdelningen är ju bara för söta !

efter att jag hade slutat hade jag tänkt ta en promenix hem, men det såg inte helt okej ut med vädret. Så jag gick bara till busstationen till rebecka. Där skulle jag hämta lite grejor som pappa beställt och sen började det spöregna. Nog var jag klok att stanna alltid :) Sen fick jag hämtning av mamma och vi for om en sväng till mormor.
Hon bjöd helt plötsligt på go mat'n, oc hefter det tror jag nog att jag hamnade i paltkoma. Men underbart var det !

Var egentligen tänkt att jag skulle klippa mamma idag, men jag vet inte om jag orkar. Vi har nykommit hem och jag har precis vaknat. Sov två timmar efter middagen men är fortfarande lika trött =) men lika bra att göra bort det så jag är ledig hela morgonkvällen =)



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback