Still I can't live without your stupid love

Ännu en dag bortgjord. Jobbet gick bra idag med, kan ju som inte berätta så mycket mer. Eller kan och kan, jag får snarare sagt inte :)
Som sagt så har jag jätte svårt att sova på nätterna, så jag tog igen lite sömn idag på lunchen. Så sen när väckaren ringde trodde jag seriöst att jag skulle börja gråta, var så trött och kände mig så ynklig där jag låg under väcket och sov. men det var ju bara att stiga upp och jobba igen.
Klockan 3 fick jag hätmning av mamma så vi for direkt på en handlartur. Där efter raka vägen hem och då klippte jag direkt gräsmattan.

Så nu ska jag välförtjänt spendera min kväll i soffan utan ett röra en fena.



..although it drives me insane
either low or high up above,
tell me how can I trust you when I don't even know your name

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback