I'm here standing hollow

jag har nog fortfarande inte tagit igen min sömnbrist sen helgen.  När min väckare ringde i morse trodde jag bokstavligt talat att jag skulle sjukanmäla mig. Mamma fick nästan slita mig upp från sängen.
Menmen, dagen blev rätt lång men funkade helt klart. Sen fick jag åka buss hem idag för att alla andra for till ammarnäs i morse, så då träffade jag rebecka på bst och fick prata av mig lite. Roligt =)

väl hemma gjorde jag middag, sallad och kyckling, hur gott som helst ! Sen efter det slockande jag i soffan och vaknade nu.

cykeltur igår




i väntan på bussen ( new shoes )



Sen så kan jag inte förstå att alla klagar på vädret, här är det sol ?

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback