You got me so hypnotized the way your body rolling round and round

nu har jag min lön, min efterlngtade semester och mitt paket från nelly här. Ni kan inte förstå hur underbart det känns ! 4 veckors ledighet nu :)
Började dagen i massagestolen ochj sov en stund, och därefter jobb i tre timmar. Sen kastade jag mina arbetskläder, hämtade paketet och fick skjuts hem.




( 14 cm höga, ja jag blir som ett höghus )



passade perfekt över ben och byst, kommer måsta sy in sunt magen, annars jätte söt !



jätte sköna ! och passar nästan till allt :)



Sen så fick man med en gratispåse när man beställde skor, halv cute
Har inte ätit nåt sen 6 i morse, jag mage skriker och kurrar. Måste fixa mig nå mat :) puss

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback