I bet you didn't expect that, he made me change my ways

Ni ska bara veta vilken underbar helg jag har haft ! Har inte haft någon som alls tillgång till dator, och om jag nu haft det hade jag ändå inte haft tid.

Fredagskvällen blev bara mys, vi hyrde hem snabba cash efter jag hade klippt klart sofia och sen sov jag hemma hos sofia. Lördagsmorgon skulle jag hem och måla men mina päron hade redan målat klart, sp jag blev erbjuden följa på fkällvandring och självklart tackade jag ju ja !



Bilderna från det vet jag inte när jag får tag på. Sofia kan inte skicka bilderna =/  Men de kommer !
Sen när vi kom ned till byn igen tog vi en glass innan jag började lite frisering. klippte både louise och sara och det gick super. Sen så övervann jag min rädsla och satte mig på hästryggen, bredvid mig hade jag helena och vi red genom ån. Det var ruggigt fränt, men jag var samtidigt så sjukt rädd ! och blöt blev jag förstås också :) Vi lämnade sedan hästarna igen och jag kom hem lagomt till middagen.



Kändes inte riktigt som semester, stressade som ett tok, duschade, åt gjorde mig klar och for ned till fride där jag slingade helenas hår och klippte henne efteråt. Sen såg vi någon konstig film innan jag gjorde natt.



Idag blev det ännu en ridtur och sen har jag fiskat. woho





som sagt, det var sofia som hade med sig kameran i lördags, ska försöka få tag i dem så fort som möjligt !

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback