You can't expect me to be the same

halv gott med glass och melon till kvällsfika ! Nu är jag iaf less på att vara vaken, min semester är nu slut, jag har 39 myggbett på bara min högra fot och det är för varmt i mitt rum för att kunna sova. Med min tur ska det ju vara strålande väder hela veckan också, ibaldn önskar jag att jag bajsade pengar och slapp jobba dessa dagar. Menmen, keep on dreaming girl :) Jag har trots allt inte så farliga arbetstider så det ska väl funka.

http://apaper.se/wp-content/uploads/2009/04/glassgubben_glassgumman.jpg

Nu är jag iaf nyduschad så nu ska jag försöka sova en stund. Jag tro egentligen inte det kommer ta mer än 2 sekunder innan jag somnar, och jag klagar inte :)

Godnatt på er ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback