you shouldn't worry about what they say

jag känner att jag lever, mer än väntat ! Gårkvällen var helt suverän, började här och sen blev det lite andra fester innan utgång. Det var sjukt mycke folk på stan och det var jätte trevligt ! Det är synd att jag inte tog med mig någon kamerakabel, men ni får vänta till imorgon med bilderna :)

Jag sov som en kratta inatt så jag steg upp efter 6 och for till sofia och sov hos henne. Kan ju inte sova utan min favorit vän. Sen tog vi en prommis när vi vaknat vid 11 och nu har vi ny kommit hem från en liten handlarsväng med oliver, jag, sandra, andreas och sofia. Just nu ligger det 5 chipspåsar på tv bänken, jag har nyttiga vänner ;)

Det är lagligt att vara bakis

http://xellie.blogg.se/images/2007/bakis_1182328101_1182431348_8446382.jpg
/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback