You've got that little shine in your eyes

goddagens :)
En ny vecka är påbörjad och det känns faktiskt helt okej. Bortsett från det underbara vädret, nu nä'r jag jobbar näjer jag mig till och med med regn. Menmen, bara bita ihop :)
Jag var rätt trött imorse, somnade inte förrän efter 11. Var tvungen plocka bort lite och så, tur var nog det för jag blev glatt överraskad när mamma hämtade mig från jobbet idag ! Fast de åker igen redan imorgon..

Sen så har jag väl gjort dagens tabbe. Imorse blev det lite bråttom, så jag tog både min och andreas mobil i farten och stoppade den i fickan för att andreas skulle komma fortare och sen satt jag mig i bilen. Men han brydde sig inte mer om det och sa istället att han skulle leta den när han kom hem.
När jag sen var på jobbet och skulle byta till mina vackra jobbarkläder så hörde jag en smäll när tröjan kastades mot skåpsväggen. Där hittade jag då andreas mobil ! Han var inte speciellt glad måste jag säga ;)

Jag vill upp till ammarnäs



/ josefin

Kommentarer
Postat av: sofiiiiiaaaaaaa

KOM UPP PÅ LÖRDAG!! <3<3<3<3

2010-07-12 @ 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback