I get my directions then I'll be on my way

Jag fick en fråga ifall jag skulle flytta till stan, och nej inte första terminen. Jag har alltid varit helt bestämt på att jag skulle flytta det första jag skulle börja gymnasiet men det hela känns faktiskt inte lika aktuellt längre. Sen så när jag alltid varit så inställd på att jag skulle spendera mina tre kommande år i lycksele vill jag först och främst känna att jag trivs i skellefteå och att det är nåt jag vill satsa på. Så jag tänker bo hemma iaf första terminen. Men jag ska redan nu kolla lägenheter :)

Menmen, nu ligger jag iaf nyduschad, nyfikad och helt slut på soffan efter att ha spelat beach i nästan 3 timmar. Det är så ruskigt kul, skulle kunna spela i evigheter. Bara man inte skulle bli så jävla slut :D



Men nu börjadet det åska som bara den, jag vågar inte sitta här längre. Får se om det går över, hoppas på det. Efter 11 brukar det ju vara sex and the city och det vill jag ju inte missa ! :)

/ josefin




Kommentarer
Postat av: elina

om du väntar ett år så kan du hyra min lägenhet, den ligger max 5 min från stan =)

2010-06-30 @ 11:01:19
URL: http://elinatjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback