i keep your face up on my wall

såja, då var raggarhulda hemma igen efter lite stress och lite avkoppling. Dagen har iaf varit helt okej, jobbet gick ganska fort. Haha men dagens var nog ändå att daniel kastade upp sin mobil på ett rätt högt tak på fabriken. är han till slut förstod att han inte kunde få ned den själv fick han lov att be traktorn komma och en riktig atlet fick klättra upp från skopan och upp på taket. Hahah, nästan så att jag sitter och hånler i smyg här över hur arg han var på sig själv :D
 
Jaja, nu är iaf dessa 82 timmar jobbade och lönen är på väg. Jag hoppas den kommer inom kort, den behövs..
Sen så startade jag min dator när jag komme hem idag endast för att göra de där inställningarna, ( vad kan klockan varit, halv 5 ? ) och där efter stängde jag av den i hopp om att den skulle vara klar efter 3 timmar. Men det står och går fortfarande så jag får mig inte in på datorn och där av kan jag inte lägga up några bilder heller.

Klippningen blev sådär, sa att hon skulle ta jätte, jätte lite. Men så blev det inte, så nu är jag ganska korthårig igen, men det växer väl ut i guess. Fast jag var sugen på att spara ut det.. på väg hem från kusfors blev det ett stopp i bjur där jag och mamma tog en sväng i solariet. När man jobbar måste man ju få fake sola lite, eler hur ?=)

Nu ska jag mysa framför tv och sen ska jag försöka få min dator att fungera :)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Em

Stjärnan bland oss alla visade sig verkligen... ;)

2010-06-28 @ 23:17:50
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback