i know that you were meant to be

Godmorgon :)

Första dagen på jobbet var faktiskt helt okej, fast det var nog mina arbetskamrater som gjorde min dag ;) Vi fick mest städa, plocka skrot, skotta spån och det bärsta av allt köra en typ städmaskin. ( Den ska ni få se sen ) När jag kom hem var jag så sjukt trött att jag visste varken ut eller in så jag la mig och skulle se tv. Jag somnade vid halv sex och vaknade just före nio. Då hann sofia ringa 10 minuter innan jag somnade igen och blev väckt nu. Blev en ganska lång natt va? :)

Nu ska jag äta min frukost innan tåget går 20 över 6. Börjar 10 i 7 varje dag (Y)
Ha en bra dag ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Em

Haha han kör... xD

2010-06-15 @ 16:55:54
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback