I never thought it would come this far

Goddagens :)

idag vaknade jag vid 9 tiden, åt frukost, såg lite tv och sedan for vi ut på en fisketur. Jag är typ glad att vi överlevde, det blåste som stryk och det kändes som om båten skulle tippa av alla vågor. Mamma var livrädd och likaså var jag. Men det bästa av allt , jag vann fisketävlingen mot pappa ! ;)
När vi sen kom tillbaka for jag till sofia och såg nyaste wallandes tillsammans med henne, hennes lillasyster och helena. Den var faktiskt riktigt bra ! ( indrivaren hette den )

Efter en riktigt god middag är jag nu tillbaka hos sofia och vi ska alldeles strax göra oss klara. Det blir troligen lite rajtan tajtan hos oliver ikväll. men precis som igår är jag så sjulkt duktig och är nykter =)
Sen får vi se vad som händer riktigt, hoppas på lite kubb och sånt !



Ha en bra kväll :)
/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback