I wish I could touch you once more

halv långa dagar för min del just nu. Går skola, har vårshowsmöte och träning. Mötet tog dock bara en timma idag, såå jag följde jenny hem en stund. Vi åt middag och sedan låg i bara i sängen för en liten pratstund och lyssna på musik. Efter det blev det fotbollsträning. Gick ganska bra trots min rejäla förkylning.
Eftersom att ingen hade tränig efter oss idag så drog vi över lite, spelade nästan 2 timmars pass. SKÖNT !
Beachplanerna är nästan just ovanför vår tränigsplan, så både jag och jenny blev sugna på att lira lite. Vi såg att det var massa folk där så vi gick bara upp och hoppade in. Där blev jag spelandes i över 1 timma. Tre timmars pass en onsdagskväll är inte helt fel ?

Angående dagen fick jag slippa lite lektion. Var tvungen fara på sjukan och kolla upp mig litegrann. Vaknar om nätterna att jag inte får luft osv. och det visade sig vara mina slemmhinnor i halsen som svullit pga av träning och allergier. Så pappa fick en order om att köra om på apoteket och hämta ut mediciner för 900 kr. Nice med 3 inhalatorer och massa piller. Hur ska jag komma ihåg att ta dem ?! Men nu kan jag ju iaf träna, ska dock ta det lugnt i veckan i hopp om att vara fit for fight nästa vecka :)



nu blire sängen. Godnatt ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback