I'm seeing it all go up in flames

Oj oj oj vilket vackert väääder. Vaknade efter 8 idag, ( jag jag har semester och jag bör sova längre ) men jag såg vädret och var tvunegn att gå ut. Sen så mötte jag mamma nere i trappen som var på väg ut med frukost, så jag tog mig också lite och satte mig på bron.

Sen så gick jag och mamma till grannarna en tväris och sedan la vi oss på en filt/i solstorlarna på gräsmattan. Känns faktiskt som om jag har fått lite färg, kankse inte behöver vara blekare än precis alla iår :)
Jag höll ungefär på stekas sönder så jag gick ner till sjön bara för att känna på vattnet, och det var faktiskt rätt varmt. Sprang upp till garaget och hämtade termometern, fast jag skulle in tvärt så jag la den bara på gräsmattan. När jag kom ut stod termometer på 31 grader :o fast när den hamnade i vattnet sjönk den till 18, men ändå helt okej temp :)

Nu blir det middag och sen får vi se vad som händer. min dator har stått på hela natten och stängde av sig själv nån gång efter 12 idag. Hoppas det inte gör om samma sak nu..




/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback