I'm tired of walking these streets

blev en kväll med tvtittande, och ja matilda tvingade oss att se det där jävla bröllops skiten. Men nu är det hela över och jag jublar :)
Sen så blev det  glass och monopol ( jag sa ju att vi skulle äta !! ). Sista omgången var det nog bara matilda som var sugen på att spela när hon äntligen, för första gången hade chansen att vinna ;)

Sen så tvärtittade jag lite skor idag, och hittade faktiskt ett par godingar



Menmen, jag är så trött att mina ögon svider. Men först av allt så ska sminket gnuggas bort och tänderna borstas.
Godnatt på er ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: matilda

det är ju intressant med kungligheter (a)!

2010-06-20 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback