my dream is your reality

Känner verkligen hur dålig uppdatering jag har för tillfället. Men jag är så sjukt trött när jag jobbat =)
Nu är iaf första arbetsveckan bortgjord och det är endast 1 vecka kvar, vet ni hur underbart det känns ? Sen väntar jag bara på lönen som ska spenderas !
Dagen har gått rätt fort faktiskt, lugn och så. När jag kom hem tog jag en dusch och sen blev det middag. Har även hunnit en sväng till norsjö och nu ska jag bara klä om för en filmkväll hos dahlberg med några fina :)

Det lät iaf som om vi skulle se nya wallander, vilket jag själv hoppas på. Fast enligt mig så har wallander inte en chans motför beck =)
Nä, de ska inte behöva vänta på mig så länge, så jag ska ge mig av. Ha en bra kväll :)



/ josefin


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu när du själv jobbar kanske du förstår hur trött jag var i nian? Skola + jobb varje helg & efter skolan + ibland före och även 0 hinna med kompisar och familj.

2010-06-18 @ 19:42:06
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback