no one is ever gonna love you more than I do

Jag somnade med ilska igår, jag hade faktiskt inte tänkt sova så tidigt men det bara blev. Jag diskuterade med mamma och pappa om att jag verkligen ville träna idag men de ger sig inte. Det känns som om jag snart kommer gå i taket om jag inte får göra nåt snart, och det enda jag gör är att äta. Känns jätte bra ! nä.

Men över till dagen, steg upp 10 i sex, fikade, duschade och begav mig till jobbet vid 20 över 6. Dagen har gått riktigt fort, många skratt och massor av roligheter. Utan mina arbetskamerater skulle jobber vara förfärligt, tur jag har er :)
idag har bla jag och daniel kört lite teamwork. Den kom fram en groda ur gräset som han fångade. Jag stod för tillfället och trimmade. Jag snodde mig sedan om och såg att han höll i grodan, så jag sprang dit med trimmern och danil kastade grodan medan jag gasade. Hohoho vad det flög grodbitar. och sen kom en till groda, som fick samma öde som den första ! Gud vad elaka vi är :D
Sen så kom erling förbi en sväng med en påse med massa choklad, det är sånna här tillfällen man ångrar godislöftet ! Men jag fick klara mig utan :)

nu har jag iaf övertalat mor och far så jag ska byta om och lira lite boll. men jag får inte springa så det blir mest skott och dylikt idag =)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Em

Josefin och Daniel goes hulliganer!

2010-06-21 @ 17:47:28
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/
Postat av: Kläggvecke

SLUTA TRÄNA DU SKA BLI FRISK ! Tokjänt ;P

2010-06-21 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback