See how we used to be a team

har varit fullt upp idag. Forsov mig först och främst i morse, hann med nöd och näppe till bussen ( tog den andra ) och kom nästan precis till lektionens början. Dagen har också varit underbar i detta vackra väder, den har bestått av massa solning. Känns som om jag redan tagit sommarlov faktiskt, orkar inte kämpa med skolan längre !
Efter skolan var det som vanligt vårshowsmöte, och sen tog jag 25 över 5 bussen hem, åt och sen tillbaka till norsjö. Hade dock med mig min examensklänning som jag lämnade hos en sömmerska. Måste sy in den för att den ska sitta som ett smeck.
Efter det sprang jag ner till beackplanerna där det spelades beach i 2 timmar. UNDERBART !!



Så här på kvällskvisten blev det lite kallt, så vi körde upp till rännarn där killarna hade fotbollsmatch. Hann bara se några minuter, men dem vann iaf med 2-0 :)
Nu ska jag ta mig en riktigt varm dusch innan jag lägger mig och kurar.

we was living out our dream, ohh
You used to be my rider
I was your provider
Now we separated in two
Oh and we was burnin up the block

Godnatt ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback