So many places where I could go to

Godmorgon :)
Har nyss duschat och sitter nu i morgonrock, tjocksockar och en handduk i håret. Så här sulle jag vilja se ut hela dagen ! Men det är väl bara att klä sig och fara på skolan. Har under natten också hostat av ett revben typ. Kan knappt sträcka på mig , jag kan inte räcka upp vänterhanden och det gör ont när jag andas. Då kan ni ju bara gissa ur skönt det är när jag hostar..

Vi har klassens dag idag, så dagen kommer börja med mys i klassrummet. vad nu det kan vara ? Sen ska vi ner på noretplan där det blir lite tävlingar, lek och spel. Kommer dock inte kunna va med på nåt springtjosan så det känns ju..superkul.. Sen vet jag att vi ska en sväng på stranden. Nä nu kommer bussen om 15 minuter,
ha en bra dag ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback