Spend all your time waiting for that second chance

Det blev en myskväll, precis som jag hoppats på, och den blev super ! Jag fick skjuts till finnäs och väl där pratade vi en stund innan vi satt på den nyaste beck som ännu inte kommit på bio. Den var bra ! Vi hann också se prinsessan och grodan eller vad den nu hette ? och den var inte alls så bra som vi alla hade trott. Men jag höll migg sysselsatt ändå, matildas hår lockade så jag gjorde en inbakad =) ( som verkligen syns med min grymma mobilkamera )



Jag ska nu bara kika en sväng innan jag ska sova. Blir en tidig dag imorgon, så jag måste få mig lite sömn.
Godnatt på er ♥

/ josefin

Kommentarer
Postat av: matilda

i love när du pillar mig i håret (a)

2010-06-19 @ 02:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback