there is nothing left to win

jag hänger inte riktigt  med om dagarna, jobbar och kommer hem 20 över 4 / halv 5. Äter middag och gör forthöppningsvis något. Igår tänkte jag faktiskt skriva, men blev väckt i slutet av andra perioden efter att både jag och pappa somnat till halvlek. Efter det vägrade jag starta datorn, gick bara upp och la mig :)

Idag har det varit strålande väder och jvi har varit ute med gräset hela dagen. Eller jag stog en sväng i flisen också, bara matade bräder och plank som blev till flis. Jag har gått runt med shorts och linne och det har varit underbart att känna på sommarvärmen, men trots att jag smörjt in kroppen så har jag naturligtvis bränt mig. Fast det brukar vara rätt ytligt, blir bara röd sen får jag färgen efter att ha varit inne en stund.



När jag kom hem stllde jag mig och gjorde middag, stökade bort och sen blev det raka vägen till ica för att handla med mamma. Nu är jag äntligen hemma så nu ska jag titta på lite fotboll samtidigt som jag klipper andreas och färgar mammas hår. Fullt upp vill säga :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback