Thirty thousand miles of shadow

Det blir rätt sena kvällar och lite bloggande för mig just nu. Har haft två lektioner idag, idortt och hk. Inte nog med det, sista till och med ! ni fattar inte hur skönt det där kändes att säga.
Sen har vi tagit alla saker till medan och börjat träna in vårshowen. Känns nu att vi skulle börjat lite tidigare, men vi får ligga i hårdträning :) Det går ju trots allt frammåt.



Sen gick jag och mötte upp mamma på ica när jag fick tag i min middag+ lite youhurt, muuums


Sen tog jag bussen halv 6 till bjur for att sola solarium och bara ta det lugnt. Hann också med en lång dusch och en sväng upp på kontoret. Uttråkande, men skönt :)
(igår)





på tal om det, jag måste ta min medicin. Kom faktiskt ihåg den i morse :) Sen så måste jag packa inför helgen, så det är bäst att börja så jag inte glömmer allt.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback