This broken road is trying to tear me down

Det blir halvsena kvällar just nu. Kom hem för en stund sen och har nyss fått i mig lite middag, det var efterlängtat vill jag lova ! Eller middag vet jag inte, det blev ett ägg och llite fil ?
Mamma kom iaf nyss hem från stan efter att ha varit och hälsat på pappa på lassa, och med hem hade hon jätte fina armband. Tack !!

Vi hade också genrep idag ( vårshowen ) och det gick oväntat bra. Lite roligt var det ju att moud olofsson kom in i salen och såg halva showen.



Orkar inte ens starta min dator, svill egentligen bara krypa isäng. Så nu ska jag fixa lite inför morgondagen sen ska jag krypa ihop.

Godnatt ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback