True as a clear sky, ain't that enough

Om jag är levande nu vill jag verkligen känna hur det känns att vara död. Jag är så jävla less på allt krattande och allt mekaniskt som bara ska krångla. Halva peeioden har inte ens gått och jag längtar sjukt mycket tills den är över.
Jaja, som ni kanske fattat så har allt vi hållt på med idag inte funkat, eller periodvis funkat ( det vill säga kanske 2 minuter innan det slutat igen ) och sånt tål jag inte !!!! usch...



Som tur är gjorde mormor min dag. När jag kom hem så mötte jag mamma på gården som också precis kom hem från jobbet. Överraskande sa hon att maten redan var klar och att jag skulle få palt, mormors palt ! Hon hade alltså gjort kroppkakor till alla förutom 4 enskilda paltar till mig bara för att jag tycker bättre om det. Är hon inte underbar ? Nu ska jag ha det som matlåda resten av veckan ;)

Nu ska jag ta en powernap i hopp om att vakna till glada miner =)
/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback