Twisted the knife and opened your eyes

Åh vad skönt att pappa är hemma :) Så idag får vi pappas underbara köttfärssås och spagetti :) Dagen har varit ganska skön, började med två timmars slöjd som där efter följdes av lite städning. Så nu är mina skåp kliniska och alla mappar och böcker är slängda. Vet ni hur skönt det här känns ? SÅ SJUKT UNDERBART ! och inga nycklar har jag kvar heller.

Sen har jag ungefär spenderat resten av dagen runt borden med en penna i handen. När man går på norsjöskolan och går ut nian får man ta med sig nåt at fästa band på som folk sedan får skriva på. Jag tänker itne läsa mina egna förrän jag lämnar skolan men läste istället delar av jennys idag, och som väntat började jag gråta. it´s so beautiful !

Nu ska jag börja titta på några frisyrer som jag förhoppningsvis ska kunna göra i mitt egna hår på fredag :)


/ josefin



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har inte möjlighet att skriva på ditt band eftersom att jag inte är i Norsjö nu. Dock hoppas jag att jag får skriva på det senare, har mycket jag vill att du ska veta och vill verkligen lätta på hjärtat.

2010-06-09 @ 17:32:31
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Em

Himlar vilken frilla!?

den där måst ju ta timmar :O

2010-06-10 @ 22:19:43
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/
Postat av: josefin

jo emelie, de är nog inget man kan tvär göra själv ! Men den va riktigt frän :D

2010-06-10 @ 22:47:10
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback