Refuse to be forgotten

shit, jag vaknade nyss.. Min dag beskrivs med bilder idag !













what a wonderful day, och tack 9c för ännu ett underbart minne !
Jag har som jag sa nyvaknat och ska bara göra mig klar för sängen. helt sjukt hur trött man kan vara ! Men det blir ändå en tidig morgon, så det är nog lika bra att sova. Kamerorna är laddade och lika så är jag, det känns helt makalöst att få lämna norsjö skola ! Bara för att jag säger så där kan jag inte lova att jag lämnar skolan med ett leende, imorgon kommer det samlas blog, svett och tårar. usch vad jag kommer sakna alla !

Nu ska jag tillbaka till sängen, men först borsta gaddarna och medicinen ska få glida ner.
Godnatt ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback