we can do this once again

När jag lix höll på så klippte jag mamma också, hon blev jätte fin :) Nu ligger jag med en tekopp och ser lite fotboll. Som jag kanske inte berättat så har min dator fått tuppjuck, den stänger inte av sig och den går bara segt. Så då vet vi varför det blir så lite bilder, startar den inte ens ! Pappa ska kolla genom den i helgen så jag håller mina tummar och tår att han ska få den i skick igen.

Aja, nu ska jag kika vidare på skor och kläder som ska beställas när lönen kommer. Egentligen drygar jag bara ut tiden eftersom att mamma just nu renbäddar min säng, jag kommer visst sova gott inatt !
Nä men, ha en bra kväll och sov gott ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback