It's just the fear of wasted time

Nu är begravningen över. Jag kommer sakna dig din glädjespridare. Men efter 93 år i branchen och ha fått vare pigg och fräsch, bott hemma och ha någon att dela allt med så kan man inte mer än vara glad att du fick din önskan igenom. Med ett andra världskrig bakom ryggen och ha blivit historisk på grund av din framgång kan vi inte mer än vara stolt över dig ! Farmor härta och alla dina avkommor samlades idag just för att ge dig en sista hälsning och lämna över dig i Guds händer. Trots att vi så många tårar fällde kunde vi känna din kärlek till oss och den saknad vi redan påbörjat.
Döden är inte slutet, bara början på ett nytt liv, i en helt ny stad. Vi kommer ses igen, men jag hoppas att jag får en stund till här nere tillsammans med mina nära och kära. Sköt om dig, och vänta på oss alla vid grinden Karl-Gustav.



Sen samlades vi alla i församlingshemmet för lite tårta och prat. Skönt att träffa lite släkt osv, dock tråkigare i dessa sammanhang. Menmen, när vi var på väg därifrån så körde vi en sväng ned till hembygdsgården där det var bil och mc träff.



Regn och rusk, jag trodde jag skulle frysa ihjäl ! Eftersom klockan var rätt mycket så var det nästan slut när vi for, och med den turen vi har så hamnade vi mitt i cruisingen när vi var på väg hem. Jag trodde andreas skulle bli skogstokig där ett tag =) heh

Nä nu ska jag byta lite kläder och fara till mattis en sväng få se om vi hittar på nåt roligt ikväll. Men om ni frågar mig, så gissar jag ungefär på att vi kommer sitta framför tv'n och bara äta.... bra josefin, nu när du heller inte tränar !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback