I'm playing it out in my mind

före städningen blev det 5 avstnitt canada's next top model. Kände bara möjligheten att få mysa till fullo och ärligt så vägrade jag vika upp filten som släppa ut värmen för lite lunch.

http://www.aquadilara.com/gr/mc/canadas-next-top-model.jpg

Sen efter att ha nött i ett par timmar tog jag mig ann rummet som verkligen behövdes städas. Kan egentligen inte förstå hur jag kan leva i sånt här, och här ser ni inte ens hela rummet ! Inte alla som bara har en fönsterlampa på golvet bara så där ?



nu är det iaf rent och fint och jag ska faktiskt göra lite sjukgymnastik. Var ett tag sen, och jag får inte slarva med det längre !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback