We'll keep on dancing till he comes

Gókväll :)

Blev en ganska lång dag idag. Vaknade mitt i natten med världens benvärk så jag fick ligga i minst 30 minuter innan värktabletten gjorde susen, och innan jag tagit mig upp ur sängen hade jag legat och rullat runt, runt i över en halv timma. Sen sov jag äntligen som en stock ! Upp 10 i 6, fara på jobbet och göra sitt, och vilket underbart väder det var idag. På två fikat stannade vi ute och solade istället för att gå in, lätt värt =)

När jag kom hem blev det matlagning med pappsi. Där efter gjorde jag något som ha behövs ett tag, efter sprickor och dylikt fick naglarna försvinna helt och hållet. jag klippte dem till och med så korta att det gör ont ! Men men, jag hoppas att dem blir fina när det äntligen växt ut..
Där efter blev det en trip till norsjöfönster igen, fast denna gång inte för arbete som tur var. Pappa skulle fixa nåt så jag tog ett par minuter i solariet.
På väg hem ringde också vår tränare och frågade ifall jag kunde spela imorgon, men pappa bara skakade på huvudet så jag tackade nej. Känns surt, men jag var iaf förståndig ;)

Nu ligger jag hemma på soffan och inväntar argentinas match som börjar på 10 minuter. Så jag skriver sen om jag hinner :) som sagt, min dator startas inte i onödan..

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback