The way you call my name, in love's embrace

Home sweet home. Mina röda skavsår känns verkligen efter en dag på stan ! Vi for iaf rätt tidigt, pappa skulle på sjukan och hade tid före tio så vi var ju i stan ett tag före de öppnade. Så jag och mamma gjorde bort lite ärenden redan då. Vi gick ned till polisstationen och gjorde mitt id-kort. Har aldrig haft något större behov av det egentligen, men helt plötsligt känns det behövligt. Det var ju egentligen inte tänkt att jag skulle vara med på kort idag, så jag måste nog medge att jag såg ut som en dåre på kortet. men who cares, det är bara jag som ska se det ;)

Sen blev det en trip ut på volvo där vi var ett bra tag. Men till slut for vi tillbaka till stan igen och det blev shopping. Blev lite vardags söta kläder :)

klinning, underbar !


( baksida )


Vanliga bomullstights, inte så tjocka och nitar längst benen.


En söt sommar blus som jag troligen kommer använda med mina vita shorts ( mycke snyggare i verkligeten )


Ännu en blus, sjukt skön och lite sommar vardag. ( mycke snyggare i verkligeten )


Sen så var jag lite vettig och tänkte på att spara lite pengar inför kommande helger med lite festivaler och dylikt. Men i juli kommer lön och då ska det shoppas meeera :)

Det blev en sen middag också, fick väl i mig maten efter 7 , och åt lunch vid 12. Så jag var ganska hungrig vill jag lova. Så nu med mättad mage ska jag kika genom lite saker och ting innan jag ska börja plocka bort och sen såklart se satc.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: lovisa

kul med shopping :D



sv: jag är 95a så jag har inte valt än, men jag tror jag ska välja omvårdnad :)

2010-06-30 @ 21:40:18
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Elina

På norrböle, typ just ovanför gångtunneln, du vet den vid tågrälsen =) As bra läge trots att den är liten



Tack=D

2010-06-30 @ 22:21:54
URL: http://elinatjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback