You're saying me that I'm good for you but I'm not sure

Jag ska aldrig mer underskatta '' morgonmys i klassrummet ''. När vi kom upp på lektion 10 över 8 så stog tre tårtor på bänkarna som våra lärare så snällt hade bakat igår kväll, inte nog med det, dem va huur goda som helst!



medan vi fikade fick vi också svara på lite frågor om några i klassen, lite giss och kluringar. Faktiskt rätt roligt ! Hela dagen var egentligen lite av en tävling mellan killarna och tjejerna. Alla killar har alltid sagt under dessa tre år att de är dem som är bäst och att vi ynkliga tjejer inte har en chans, men idag blev det andra bullar ;)

Sen gick vi ned till noretplan där det blev brännbollstävling,







och så klart vann ju tjejerna ;)

Sen var det bara att plocka ihop alla grejer för en lite prommis ned till badstranden där lunch väntade. Det blev kycklingsallad som var så underbart god, shit pommes !
Sen tillbaka till lite tävlingar och bad för de som ville.

sweeeet










och det viktigaste av allt, dagens resultat. Sorry boys, ni har inte en chans ;)



Kvart över 2 hade jag tid hos läkarn, så som tur är hann jag tillbaka i tid, men det var på håret. Så jag tog typ febern, sänka och massa sånt. Jag hade lite feber, men de andra var okej :)
Sen fick jag sitta och inhalera 2 olika mediciner i tre omgångar i denna inhalator. Ärligt så höll jag på somna flera gånger, fick sitta där i 55 minuter. Måste nog vara det drygaste jag gjort, och ska troligtvis tillbaka för ännu en omgång.



Efter det tog jag en sväng i massagestolen och några minuters sömn innan mamma slutade jobba. Väl hemma la jag mig bara i soffan och sov 1,5 timma till. Roligtjej va ?
Nä nu ska jag vara social med mamma och få i mig nåt varmt :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback