Soon I'll disappear, But I'll make my mark

Prövade lite olika frisyrer och har fortfarande inte bestämt mig för någon. Det är så svårt ! Men egentligen känner jag att jag inte behöver lägga någon större omtanke till frisyren när vi ändå ska kramas och den kommer förstöras.

Jag har tagit en sväng med mina ögonbryn ikväll också, skönt att ha gjort bort det. och sen blev det lite nagg på topparna och sen hårinpackning + massage. Har nyss duschat och ska nu ta min medicin och sedan lägga mig. Kommer sova i brors säng inatt för att få se lite tv innan jag somnar, börjar bli halvless min sovarlista på telefonen måste jag erkänna !
Och inte nog med detta, jag har fixat min outfit för morgondagens utklädningstävling. Får ser hur den blir, känner mig inte så noga men det duger. Måste ju bara berätta att min klass vann förra årets klädestävling, och då var vi minsann snygga :D
Vi springer ju norjsö runt imorgon och så söt som min klass är så får jag springa kortaste sträckan. För mamma får jag inte springa alls, och inte för läkaren heller. Men jag vill ju vara med och vinna guldet iår !

sommaren närmar sig med bestämda kliv


Godnatt på er ♥

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Madde Jansson

Ja, nu kan ju inte våran klass vinna över er ^^

2010-06-15 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback