We will be Your hope and joy

Det här är det värsta jag varit med om, nu förstår jag verkligen hur ni som inte kan sova på kvällarna känner er. Jag la mig alltså vid tolv och är fortfarande vaken, Hostan håller mig vaken och ska jag vara ärlig har jag aldrig varit med om nåt liknande.
Har aldrig hostat så här mycket och haft så sjukt ont i halsen som jag har nu. Men jag får helt enkelt skylla mig själv när jag tränar så mycket som jag gör trots att jag är sjuk och krasslig.

Ska upp halv sju iaf, insåg att jag kankse behöver mer än 40 minuter på mig när jag ska packa, duscha, äta och morgonmys är ett måste annars blir dagen förstörd :) Hatar stressiga mornar !
Så jag funderar på att ge sömnen en sista chans i hopp om att jag sover iaf 2 timmar, resten kan jag och helena ta igen när vi är framme ;D

om int annat få ja se ut så här imorgonkväll ;)

http://1.bp.blogspot.com/_41CBaYqE2ME/SL90tt3VzpI/AAAAAAAAAFQ/yAkvSvPXoOM/s400/tr%C3%B6tt.png
om jag inte kommer göra det iaf ;D

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback