where is the love

Goodmornin' !
Efter allt inhalerande igår har jag faktiskt kunna sova rätt bra inatt ! aaah vad jag är nöjd :) Det ser halv burrigt ut ute, hade hoppats på blå himmel och solsken idag men icket :) Hoppas det finns på fredagmorgon iaf !
Idag ska vi städa ur alla skåp de vill säga de stora skopen nere i c-koppen och det mindre vid klassrummet. Oroar mig lite för det, fyfan va grejer jag ändå har där.

( googlebild )


Men det ska bli skönt att få bort allt, skolavslutningen närmar sig med stora steg :D Ett litet minus är dock att mina nycklar ligger på medan där vi kommer spela upp vårshowen, vet inte ens om jag kommer få i dem på förmiddagen men annars får lärarna göra mig en tjänst :)

Nä nu är min frukost slut, så jag ska börja göra mig klar och packa osv. Pappa kankse kommer hem ikväll, saknar dig ♥

Ha en bra dag :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback