You raise me up so I can stand on mountains

Känns faktiskt ganska skönt att vara hemma på vallen igen, och det har jag visserligen varit ett tag. Idag tog jag en sovmorgon på riktigt, sov ända till halv 11 ! Då åt jag bara frukost innan jag gick till sofia. Sen kom helena och jag klippte till henne lite i barret.
Sen blev det en lång bilresa hem. Här hemma var den ganska bra väder så jag tog på mig idrottsskorna och tog en prommenad/joggingtur. Känns att jag inte riktigt är ren i luftrören än, men det känns bättre :) Så det var ganska skönt =)

just nu ligger jag i soffan och ser norska hollywoodfruar med en låda jordgubbar i handen. Fattar ni hur gott det är ? Skulle kunna äta ihjäl mig på riktigt.



/ josefin


Kommentarer
Postat av: Em

ååh, det som är så himla gott...

2010-06-28 @ 17:06:13
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback