a love that's blazing like the sun

Blev en, som önskad, lugn kväll. Jag har sett lite tv, umgåtts med mamma och pappa en sväng sen så har jag suttit här vid datorn. Klockan är 10 nu och jag är helt död, somnar snart här. Så jag ska lägga mig nu och ladda upp för en ny skolvecka. Drivkraften just nu är endast att vi går på lov snart. Få komma bort från norsjö och äntligen få fara upp till ammarnäs och ba må. Hoppas den här veckan går fort, fastän det kommer vara överdrivet mycke läxor.

gammal bild, tog i sjuan tror jag ?


Nu får det gärna sluta snöa, jag saknar solen och vårvärmen. Det ska ju äntligen bli sommar snart, trots att jag älskar vintern så.

Godnatt på er, sov gott ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback